- Share.
- Empower.
- Build & Accelerate.
- Create.
- Think & Plan.
בניית אסטרטגיות שיווקיות ומותגיות לחברות וארגונים עם התמחות בעולמות החדשנות ופיתוח צמיחה.
מומחיות בעולמות המזון והבריאות משלבים נסיון FMCG ו FOODTECH
יישומי וראיה רחבה:
- בעולמות ה-B2C
- וגם בעולמות ה-B2B
ניהול מחקרי שוק וניתוח הכולל:
- סקירת השוק התחרותי, מקומי ובינ״ל
- ניתוח נתונים
- ראיונות עומק (פנים וחוץ ארגוני)
- אפיון קטגוריות
- התפתחויות ומגמות בארץ ובעולם
- תובנות והמלצות
פילוח קהלי יעד:
- ניתוח והגדרת קהל היעד בהתאמה למוצר או לשירות
- יצירת פרסונליצזיה
בניית האסטרטגיה נעשית מתוך ניתוח התובנות שעלו מניתוח השוק והבנה מעמיקה של השוק ושל קהלי היעד, וכוללת בתוכה:
- הגדרת RTB
- בניית USP ויתרון תחרותי מובחן
- הגדרת ערכי ליבה ויצירת משולש
- אסטרטגי
- הגדרת הטריטוריה המותגית
- הגדרת מיצוב
יצירת קריאייטיב – פלנינג
- הגדרת BIG IDEA
- בידול ומידול של הרעיון
- כתיבת מסרים שיווקיים
- כתיבת Storytelling
- כתיבת תוכן
בניית קונספטים מוצריים ומותגיים
זיקוק וגיבוש הרעיון או הסיפור הייחודי שמאחורי המותג/המוצר, אשר מתחבר לערכי ומאפייני המותג/המוצר.
בניית מיתוג, שפה וזהות תקשורתית
המבוססים על אסטרטגיית המותג, ערכי ובידולו.
תכנון והקמת אתר אינטרנט
תהליך הכולל את אפיון, קופי וכתיבת תוכן, התאמה לקידום SEO, עיצוב ובנייה, ניהול שלב אחר שלב וסנכרון בין כל הגורמים השותפים לתהליך.
- הגדרת BIG IDEA
- בידול ומידול של הרעיון
- כתיבת מסרים שיווקיים
- כתיבת Storytelling
- כתיבת תוכן
בניית אסטרטגיות שיווקיות ומותגיות בניית תכניות עבודה והתאמת כלים שיווקיים לקהלי היעד הרלוונטיים:
- תכנון פתרונות שיווק ממוקדים ומונחי יעדים, תוך יצירת בידול וסינרגיה בין הפעילויות השונות.
- הגדרת פעילויות ברמה שנתית פר מוצר / שירות.
- תעדוף מושכל מבוסס ידע והכרות קרובה עם הקטגוריות והשוק.
- הנעה וייעול של תהליכים כזרז להשקות בטווח הקרוב.
בניית חוויית לקוח
וניהול מהלכי תוכן.
ניהול פרוייקט
מתחילתו ועד סופו, משלב הבריף האסטרטגי ועד ביצוע.
שירותי מיקור חוץ
לתפקיד סמנכ”ל השיווק הקונצרני.
ליווי מנכ״לים ומנהלים בכירים בארגונים
בתהליכי פיתוח אישי או ארגוני תוך חיבור האסטרטגיה לטקטיקה ועבודה על רבדים נוספים תוך ראיה ארוכת טווח לניהול הצמיחה בארגון.
ליווי סטאראפים
ליווי יזמים וסטארטפים החל משלב ההקמה, דרך גיוס כספים ועד חדירה לשווקים בינלאומיים.
יצירת שפה משותפת ורתימת כל החברה
ליעדים ותהליכים שמייצרים תוצאות ומתן כלים לצוותי הניהול
סדנאות זרקור
סדנת ״זרקור״ אפקטיבית וממוקדת עבור חברות ומותגים לתהליך של דיוק מיצוב המותגי – לפרטים נוספים (לינק למייל).
בסדנאות נעשה שימוש במתודה ייחודית וחדשנית להטמעת אסטרטגיות, חזון וערכים בגישה הנשענת על עקרונות הפסיכולוגיה חיובית – עוצמות, חוזקות וראייה אופטימית.
הסדנא כוללת:
- ניתוח תובנות קהל היעד , זיהוי ותעדוף הצרכים המרכזיים, הגדרת הUSP המוצרי והמסר המבדל
- הגדרת ערכי החברה, המותג והחזון
- בחירת עולמות התוכן , ומיצוב כולל.
יצירת שפה משותפת ורתימת כל החברה
ליעדים ותהליכים שמייצרים תוצאות ומתן כלים לצוותי הניהול